I believe in miracles..

Har precis fixat fetaste bakgrundsbilden på min mobil :D
Den här --->  ;)


Det har varit en skön dag idag. Vi har studerat insekter och växter i rövarekulan. "Pervot" var rätt creepy och jobbig :S. Pervot för er som inte vet är en biologilärare på Spyken som man kan se lite fritzl-likheter med :S..
I ån lyckades vi fånga två fiskar och massa äcklig kryp typ maskar och sånt....


Efter att ha varit i rövarekulan gick jag och Emelie på stan. Vi hittade varsin bikini (likadana ;)) och sen lyckades jag hitta en bodylotion, en studentpresent och morsdagpresent :). Vi åt på macdonalds tillsammans med massa übercoola fjortizzzar!
Vi gick sen till bion och fixade biljetter --> Handlade godis och sen såg vi filmen. Änglar och demoner, det glömde jag nämna ;).  Den var bra tycker jag! :)

Ska nog se nått vänneravsnitt och försöka förstå vad min fulla bror skriver :S
Natti natii :)
/Karin

Hey, you're kind of hot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0