Har du plats för en till?

Var precis på Ica och handlade grädde (De e ingen som bryr sig om varför så därför tänkte jag inte skriva det ;)). När jag kom fram till kassan satt där en kassörska (duuh xD). Hon hade sånna där fina pins ni vet. På en stod där "JA till Skånemejerier" och det är det ju inget fel på. Men på den andra stod det "Prissänkt vara". Jag kan ju säga att jag hade nog inte haft en sån pin på mig för det finns en stor risk att det kan tolkas fel ;) haha.

Sen var jag sjukt skillad när jag skulle betala.. Det kostade 11 kr och tror ni inte att jag lämnar fram två 20:or då. Förstår verkligen inte hur jag tänkte :S. Kassörskan trodde nog jag var en idiot eller nått. I och för sig utgjorde hon sig för att vara billig så det jämnar väl ut sig ;).

Nu tänkte jag återgå till att göra ingenting så ha det fint :) <3
/Karin

Har du plats för en till?
En liten tjej vill flytta in ditt hjärta.
Går det bra?

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack detsamma karin:)<3 ja det ska du få göra:)

2009-05-17 @ 11:55:57
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0