Han har ett svärd av silver och en häst som är vit..

..och när jag ropar på honom så rider han hit. ;)

Torsdag: Jag och Linnea var sjukt satsiga idag och cyklade till skolan :O ;) haha. Lite jobbigt var det, men man kände sig så duktig :). Det roligaste var att när vi var vid mejeriet ungefär så ser man massor av människor som är på väg till stadsparken med systembolagetpåsar. Detta var klockan 8 på morgonen. Jag kan tycka detta är lite märkligt men jaja. Torsdag betyder låång skoldag. Skoldagen innehöll bl a ett förhör om Odyssenpå svenskan, en franskalektion som var inställd, vårsång av esteterna, matte på Källbo och håvande i dammarna vid dövskolan på biologin. Man märkte också hur vattenballongssäsongen verkligen är igång. Vattenballonger överallt och hela tiden ;) xD. Slutade till slut vid 4. Då fösökte jag och Linnea ta oss förbi alla människor, som var på väg från stadsparken, med våra cyklar. Till slut lyckades vi ta oss förbi och vi kunde cykla hem. Väldigt mycket skönare att cykla hem än att cykla till skolan. Man hade liksom ingen tid att passa riktigt. När jag till slut kom hem hade jag blåsor på händerna. Det märks att jag inte cyklar lika ofta längre ;).

Jag duschade och bytade kläder. Lite senare ringde Filli och sa att jag kunde följa med henne och Joppe till Fillis kusin i Malmö. Vid kvart över 6 (om jag inte minns helt fel) kom Filli och Joppe i Joppes bil ;). Sen körde vi till James Grill och åt litta mad. Vi körde sen och lämnade Joppes bil och sen gick vi bort till busshållplatsen vid Konsum (onödigt vetande, men yeye). Innan vi kom till busshållplatsen var vi coola/fjortisar och drack en öl vid Staffanstorps "tågstation". Vi hoppade av vid Södervärn och sen tog vi en stadbuss. Vi lyckades efter en liten stund få tag på Caroline (fillis kusin) och så¨gick vi bort till lokalen. Ja sen "fezzta" vi xD haha. Jag var ganska mycket yngst.. Vi stack hem vid 12-1 ungefär för där hände inte så jättemycket -.- :P. Somnade ganska snabbt, det var skönt :).


Fredag: Vet inte hur, men på något sett lyckades jag vakna vid 9 :S. Kände mig lite degig sådär. Men inte så farligt :). Har mest tagit det lugnt hela dagen. Vid 4 gick jag och Jenny en promenad. Vi gick bort till Ica och handlade ingredienser till marrängsvish. Och sen gick vi till Balders hage och så låg vi där och solade :). Har ätit kvällsmat och sådär nu. Sen såg vi humorgalan. Men den var inte så humoristiskt. Det kan ju bero på att man försöker blanda humor med att rädda fattiga barn som håller på att dö :S.. Nu ska jag nog snart sova. Imorron ska man till Humlebo och planera med Lollo och Filli :)

Godnatt <3
/Karin

Im all out of faith, this is how I feel
Im cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
Im wide awake and I can see the perfect sky is torn
Youre a little late, Im already torn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0