En kort sammanfattning..

Jag har då haft mitt Nationella i matte B. Jag kan då återgå till att skriva lite ointressanta saker här till mina kära läsare ;).

En kort sammanfattning då ja:
Jag har mest pluggat matte. Det är ganska segt. Trodde jag kunde allt, men på provet hade de några lite kluriga uppgifter som jag inte riktigt förstod. Jag försökte svara något vettigt på alla frågor så förhoppningsvis får jag VG!! Jag hade blivit så glad då.

Sen har jag varit på match med Malin (Lollos lillasyster). Det var skoj. Vi stod jättenära Sankan och jag höll på och dö ;) haha. Matchen slutade 2-1 till Malmö :D. Det går inte så bra för Djurgården denna säsongen ;) haha! Publiksiffran kan dock bli bättre måste jag säga, även om vi leder publikligan!
  

Jag har också hunnit med att ha ett franskaprov. Det gick sådär med tanke på att jag bara hann plugga två gånger.. Hoppas jag får VG på det provet också!

Spyken vann slaget om Lund :D. Mycket najs ;)

Sen har det nog inte hänt sådär jättemycket mer speciellt den här tiden. Just det, Linnea har fyllt 17 :D
 :D

Nu ska jag sova tror jag (efter att ha sett ett avsnitt Vänner eller två) :) <3

P.S. Nästa vecka har jag bara två skoldagar :D. D-dag på onsdagen nämligen och sen är man ju ledig de andra två ;).

/Karin

Livet är en komdei för den som tänker
En tragedi fö den som känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0