And compared to all the great things

Söndag är det idag. I alla fall för mig. För du kanske läser detta på måndagen och då är det ju inte söndag idag, eller hur? Idag åkte jag med mamma och Hanna till nova. Jag hittade en klänning som jga ska ha på skolavslutning och studenter och sådär. Den var fin tyckte jag :). När jag kom var jag duktig och skrev inledningen på historian och sen lämna jag in det. Det kändes bra, men det var sjukt dåligt skrivit, men det är ju inte det slutgiltiga så.. Åt kvällsmat. Fläskfile och potäter. Det är mumsigt :). Sen var Jenny ute och gick och då fråga jag om jag fick vara med. Och vet ni vad? Det fick jag :D haha. Vi tänkte att det skulle börja åska. För det hade varit mysigt, men det gjorde det inte. Vi satte oss på gungorna på mellanvången. Jag hade nästan glömt hur man gunga :O! Det var helt hemskt ju, men sen kom jag ihåg, ;) haha. Nu ska jga se Gossip Girl för det är bra. Jag säger go natt nu men sk ainte sova :P.

Imorgon är det badis. Jag vill inte bada.. Hmm jag och Ulrika kanske skiter i det ;).
 <3

/Karin

Guys can fake it? Unbelievable! The one thing that's ours!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag var duktig och lämnade in inledningen i torsdags :)



Ska också skippa badis. Har inga badkläder upptäckte jag. Men det finns ju en ursäkt man inte behöver nämna som fungerar för alla tjejer ;)

2009-05-03 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0