"You won’t find nobody else like me"



Hej, jag vill ha sommar!
Som ni kanske har märkt har jag bytat utseende igen ;). Tyckte det var trevligt även om jag har haft det innan ;).
Idag har jag lyckats skriva lite på engelskan sen har jag varit ute och gått med Jenny xD. När vi var ute och gick mötte vi av en slump Sofia som hade varit hos sin kusin :P. Resten av dagen har jag tittat på vänner, gossip girl och wipe out. Sen har det inte hänt så mycket. Varit sjukt fint väder idag. Det är trevligt! Nu ska jag nog sova snart så man orkar gå upp och gå i skolan imorgon...
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, sjukt kul att jag bara såg er där.

Min syster sa "är inte det karin?" och jag svarade "nääee, eller?" Hade bara sett Jenny då :)

Men sjukt udda ändå..

2009-03-29 @ 22:02:25
Postat av: Sofia

Haha, sjukt udda.

Såg först inte dig, utan bara Jenny :)

Men kul var det :D

2009-03-29 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0