Om jag trillar ner ska jag klättra upp igen..



Hej!
Idag började jag 8.30 (tror jag xD). Hade kemi, där vi repeterade inför provet imorgon. Sen hade vi svenska där vi börjat skriva på bokanalysen. Usch så dåligt det gick. Hatar verkligen att skriva!
10.50, lunch. Någon slags gryta med något kött i. Blev inte riktigt klok på var det var :S. Matte efter det. Gick väl bra tror jag. Näst sista lektionen hade vi biologi och vi har nu börjat gå igenom om evolutionen... Till sist franska. Vi var hela fem stycken idag, woohoo! Efter språket stannade jag och Hedda kvar och var med på stödkemin eller vad det kallas. Det roligaste var att det i princip bara vara vår klass där, utom en kille xD. Sen gick jag bort till centralen och tog rundanbussen som gick 17.13. Najsnajs!
Sjukt kul var det att reta Ulrika hela dagen (speciellt eftersom hon var så sjukt gnällig ;)) för att Frölunda vann igår ;) haha :D.

Nu tänkte jag bara komma med lite skojsig fakta :).
Citygross har tagit tillbaka Skånemejerier!!! :D
Imorgon är det våffeldagen.
Frölunda har två hemmamatcher framför sig och om de vinner dem går de vidare till final!
Jag har blivit sjukt duktig på att göra mina läxor.
På fredag är det Slaget om Lund (innebandymatchen).
Ska äta marrängtårta ikväll och se House.
Om 11 dagar (tror jag :S) börjar allsvenskan igen! :)
Om 20 dagar (tror jag) är första matchen på Swedbank stadion!
Om mindre än två veckor är det påsklov!

Ha de fint
/Karin

Kändes förjävligt innan
men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner
ska jag klättra upp igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooooooohoooo, påsklov!



Sen är det helt depp med kemiprov imorrn. :(

2009-03-24 @ 20:20:26
Postat av: Sofie

snaaaart är det match:D hihi <3<3

2009-03-24 @ 23:00:18
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0