God natt <3

En lustig sak jag tänkt på är att jag har lagt in fler bilder på bdb och skrivit fler inlägg här de senaste dagarna, trots att jag egentligen inte borde haft tid till det med tanke på hur mycket jag måste plugga.. :S

Jaja, nu har jag iaf varit duktig och pluggat biologi. Inte så svårt som jag trodde. Nu gäller det bara att jag kommer ihåg det till imorron..

Innan jag pluggade var jag ute en runda med Jenny. Det var trevligt, eftersom vi inte gjort det på länge :). Nu ska jag se hockeykväll för att se vilka Frölunda ska möta ;) :).

Ha de najs.. God natt<3
/Karin

It just takes some time
Little girl, you're in the middle of the ride.
Everything, everything will be just fine,
Everything, everything will be alright, alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0