Studiedag 2

hej
Kom precis hem från ett mycket roligt (ironi) årsmöte! Jag sitter kvar som suppleant i kårstyrelsen.
Idag har jag inte gjort någonting. Innebandyn sket sig. Orkade verkligen inte. Har mest tittat på massa amerikanska talkshows hela dagen.

Har också haft ett mindre roligt telefonsamtal :/.. Men ja..
And when we meet
Which I'm sure we will
All I was then will be there still
I'll let it pass and hold my tongue
And you will think that I've moved on

Nu ska jag försöka överleva natten med min förkylning. Kan också tillägga att ljudet på min mobil helt plötsligt är tillbaka :).
Godnatt
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack:) och tack för att du finns för mig när jag behöver...<3<3

2009-03-11 @ 15:13:17
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0