Torsdag 19/3

Yo!
Idag började man 8.30 med tråkig svenska och sen franska.. Till lunch bjöds man på okokt pasta med konstigt kryddad köttfärssås! Yohoo! (saknar maten på Hagalid lite grann ja..) Efter lunchen var det historiaprov som jag failade på ganks bra på, jao.
Matten var inställd så då gick vi (Sofia, Emelie, Anna, Linnea, Nina, Siri, Sandra och Pernilla) till Per tutti och käka sjuktligt god glass! Till sist var det biologi där vi skulle berätta om våra gubbar (vetenskapsmännen). Min grupp fick äran att sitta i tornrummet. Väldigt spännande faktiskt!


När jag kom satte jag mig och gjorde lite matteuppgifter. Blev dock inte klara med alla :/.. Gick bort till Emma och sen gick vi till scoutgården. Där blev det tårttävling! Tjohoo! Så mätt blev jag xD.

Nu ska jag sova snart tror jag. Har btw lite ångest över att jag msåte gå på min morbrors 50års-fest med 70-tals tema. Jag kan ju säga som såhär: Jag är inte jättepigg på att umgås med massa vuxna, utklädda och inte helt nyktra människor! Som tur är ska kusinerna vara där!

Natti natti!
/Karin

Du får inte det du förtjänar, du får det du tar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0