Tisdag

Hallihallå, jag är glad :)
Idag började jag klockan 8.30. Åkte buss in med Emma, Anna, Divan och Ted på ett hörn också ;). Hade kemi. Vi fick ett minimalt förhör på det vi hade i läxa och sen fick vi nya uppgifter om samma sak. Lite segt att göra i princip samma sak om och om igen.. Efter kemin  hade vi en tråkig genomgång på svenskan. Till lunch skulle det vara någon slags fiskgryta, men såg mest ut som spya så jag satsade på flingor istället! På matten fick vi tillbaka matteproven. Gick sååååååå dåligt, men jaja. Sen begav man sig till aulan för att ha biologiprov. Det gick nog ganska bra tror jag. Var ganska lätt. Till sist hade vi franska, men eftersom det bara var meningen att vi skulle träna till provet så sa vår lärare att vi kunde få göra det hemma om vi ville. Och sluta tidigare tackar mna ju inte nä till ;).

Gick bort till centralen för att kunna ta rundanbussen. Där möter man Sofie, Nathalie och Emma. De skulle äta på BK så jag följde med. Var ju lite hungrig efter lunchen :/. På vägen till BK mötte vi Oskar och Björn. Det var trevligt :);) <3. Blev helt klart gladare av det efter att jag blivit helt deppig p g a det dåliga resultatet på matten!

Efter BK åkte jag bussen hem med Sofie. Lyckades hamna på rundanbussen och det var najs! När jag kom hem försökte jag plugga in  de 71 engelskaglosorna. Kan kanske dom nu.. Nu ska jag se nått avsnitt vänner sen ska jag försöka plugga lite franska.

Ha det gött! :)
/Karin
Puss på Sofia också, för att hon är en trevlig människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0