Studiedag

Som ni ser har jag äntligen fattat hur man ändrar utseendet på bloggen. Blev kanske inte jättebra, men lite förändring iaf.
Jag mår fortfarande skit. Har sjukt ont i halsen. Vet inte om det är en så bra ide att vara med på innebandyuttagningen. Jag orkar verkligen inte, fast jag vill sjukt gärna :/..

Sen får vi se hur det blir idag. Ska försöka reda ut en grej.. Men det blir nog inte särskilt roligt..

Ha det bäst och vara glada över att ni inte är mig just nu!
/Karin

P.S Jag kan tillägga att varken ljudet eller vibratorfunktionen fungerar på min mobil. Så är jag seg på att svara på sms eller så är det p g a detta!


Kommentarer
Postat av: Sofie

så fin din blogg är karin:D<3<3

2009-03-10 @ 11:11:53
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett snyggt blev det i alla fall! Krya på dig <3

2009-03-10 @ 17:17:54
Postat av: rebecca

NEJ JAG VET (som svar på din kommentar) VILL DÖDA HAN

2009-03-10 @ 20:24:49
URL: http://reebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0