Spyken hotad!


Goddag
Idag åkte jag buss med Jenny, Emma och Divan. Då berättar Emma att Spyken blivit hotad! Men att de gripit en kille. I skolan spred sig ryktena sjukt snabbt. Vår lärare hade ingen aning om det. Hon trodde vi skoja när vi sa det! Typ halva gick och sjukanmälde sig. Så i matsalen var det ovanligt mycket plats. De var faktiskt lite läskigt. Efter lunchen åkte vi till genetikhuset och lyssna på en föreläsning. Jag och Hedda bestämde oss sen för att åka hem, eftersom det ändå inte skulle bli särskilt seriösa lektioner när bara 1/3 av klassen var där.

När jag kom hem gick jag direkt in på sydsvenskan och läste. Det stod då att de släppt killen och att det kommit in en annan kille som sa att det var han som hade gjort det. Ni kan få läsa själva här http://www.kvp.se/nyheter/1.1495106/tonaring-planerade-skolmassaker-i-lund
Btw, så står det 2010. Så om ett år får man väl va på sin vakt..

Jaja, nu ska jag baka en kladdkaka som jag kan ta med till skåjterna. Mums på det. Och som tur var blev det inte omspel i Frölundamatchen. Så ikväll gäller det!

Ha de najs
/Karin


Kommentarer
Postat av: Sofie

nä han e seg men jag dissa han som fan idag! haha

2009-03-12 @ 18:41:56
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och kladdkaka går hand i hand ;D

2009-03-12 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0