Ovanlig söndag..

Idag är det söndag. På söndagar brukar jag inte göra så mycket, men idag har jag haft fullt upp hela dagen!

Vaknade vid halv 8, eftersom mina föräldrar är äckligt morgonpigga och lät jättemycket i köket. Kunde dock somna om som tur var. Sov till 10 ungefär. Vid 11-12 åkte sen hela familjen (utom Sara, Jakob och Kelvin ofc) till Burlöv Center. Lyckades hitta en sportbag och en fleecetröja. Det var najs. När jag kom hem satt jag vid datorn och sen gick jag en runda med Jenny. Tog sen bussen till Lund. Mötte Sofia vid centralen och sen gick vi till Mormors bageri och fikade :). Vi bestämde oss för att gå en lite i Lund. Eftersom det var söndag var inga affärer öppna så vi gick en massa istället :P. Vid 5 mötte jag Jenny och Linnea vid Katte. Vi gick och hämtade biljetterna till bion. Det var då en timme kvar tills filmen började så vi gick och fikade (igen för mig, men fika går alltid ner ;)). Vi såg sen bion, I taket lyser stjärnorna.
Den var sjukt bra, men sorglig..


Nu ska jag sova, natti natti

/Karin

Hit me with your best shot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0