Onsdag - Mercredi - Wednesday - Miercoles

Så, nu vet ni hur man säger onsdag på fyra olika språk! Idag hade vi tråkig fysik och en långtråkig svenska. På engelskan var det några som skulle ha muntliga nationella så då kunde inte de andra vara i klassrummet. Då passade vi på att göra klart vår film. Den blir sjukt sämst, men vi får ändå inte betyg på den så va fan! Vi hade ingen historia så det blev en lång väntan på kemin. Där labbade vi. Fattar fortfarande inte riktigt vad det var vi gjorde och varför :S.
Btw så har vi fått en ny klasskompis. Pernilla heter hon och hon hade gått på IB inne i Malmö. Hon verkar ganska trevlig tycker jag.

Efter skolan följde jag och Linnea med Sofia till sandkakan. Det var trevligt även om jag blev lite störd av eller vad man ska säga av en viss person..

När jag kom var min storasyster där. Det var trevligt för henne har jag inte träffat på jättelänge! Ikväll ska jag se Frölunda - Luleå på TV. Det är nu 4:e kvartsfinalen och det står 2-1 till Frölunda. Frölunda har två hemmamatcher så man får ju hoppas de vinner dem nu bara!!


Ha det fint
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Distracted by what? Tell me! Something new or were you just thinking about our little session by the lockers? :P

2009-03-11 @ 19:28:33
Postat av: Anonym

haha, nä, mne distraherad e kanske fel ord, typ störd e väl bättre! men grr.. på dig ;) hahah

2009-03-11 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0