Mercredi

Bonjour, ja jag har precis pluggat franska..
Idag har vi haft en lång och seg dag. På engelskan blev vår kära lärare sur för att vi pratade svenska och sen satt hon i klassrummet istället för utanför och pratade om betyg och sådär. Sen på kemin hade vi tråkigt, så Sofia kladdade massa grejer på mitt block :P.
    :)

När jag kom hem pluggade jag massa franska. Har nämligen prov imorgon.. Det var tråkigt. Har även hunnit med att ringa och beställa tid till frisören. Men det blev inte förrän den 2 april :/. Så får väl stå ut med långt och "ofriserat" hår ett tag till :P.


http://www.youtube.com/watch?v=D4m0eYOtxz0 <--- Detta är nog den gulligaste låt man kan hitta!! ;) <3

/Karin


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha den låten är sweeeet:D<3<3

2009-03-05 @ 19:27:47
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

creepy att alla börjar digga Nicke och Nilla nu.. :S ;)

2009-03-05 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0