Måntag..

 
Hej idag vaknade jag klockan halv 7. Alltså sovit cirka 5 timmar. Heja mig! Fast inte lika farligt som Hedda. Som sovit två timmar xD. Och allt detta p g a det jävla reportaget! Blev äntligen klar för en stund sen, men nu måste man börja plugga biologi, eftersom det är prov i det imorgon.. :/ Segt, ja visst!

Idag på fysiken var jag och Hedda sådär härligt övertrötta så vi skrattade åt allting i princip (mest jag dock xD). Sen hade man en franskalektion som man höll på att somna på.. På biologin hade vi lite roligt igen (som ni kan se på bilderna). Egentligen inte så jävla kul, men är man trött så är man :P. Sen hade vi gympa på victoriastadion. Gymade lite och sen spelade jag badminton med Hedda, Ulrika och Emelie.

Åkte hem skrev klart reportaget och sen käkade man pizza! gottigt :P

Uppdatering av min hatlista
1. Skolan!!
2. Henke Larsson/HIF
3. Mina grannar
4. Hanna (Min engelskalärare alltså!)
5. Britt Bülow (Min gamla SOlärare, som btw stängde in en elev i ett skåp för ett antal månader sen och blev därefter avskedad!)
6. Kaxiga småbarn
7. Alex (Som gick på Hagalid och nu går bygg på Spyken!)
haha

Ha det bra! Don't worry, Be happy!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan hålla med dig om ett par saker på den där listan...HIF, skolan och alex tex;) hahahahahahaha <3<3

2009-03-02 @ 18:02:32
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0