Måndag - Monday - Lundi - Lunes - Montag - Pazartesi

Idag är det måndag. Måndag betyder skola. Vi började med fysik. Vi har börjat med densitet. Det är mindre kul.. Sen hade vi franska. Inget speciellt. Vi översatte meningar och sådär. Innan lunch hann vi även med att ha biologi i 40 minuter. Lotta gick igenom lite mer om evolutionen. Tycker inte det är speciellt kul, men det går an. Sen hade vi lunch. Maten såg ut som...jaa. Till sist gympa. Vi dansade, spela basket och sen gick jag, Hedda och Ulrika en runda :).
 Linnea gömde sig ;)  Sen stack hon ut huvudet lite grann ;) haha


Ikväll ska jag försöka skriva lite på bokanalysen.. Får se hur det går med det.. Sen ska man äta pannkakor! :) Det är gott!

Ha de fint
/Karin

"It's a sucky life and just when you think it can't suck any more it does."


Kommentarer
Postat av: Sofia

Biologi som är så kul?!

Haha, sån nörd jag är :D

2009-03-30 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0