Macho man!

Hej
Ligger nu i sängen och har ångest över att jag har 70 sidor kvar i svenskaboken som för övrigt är jättetråkig. I sängen ligger också ett styck lillasyster och en styck hund som enligt Hanna luktar get..? :S
Frölunda leder just nu 3:e matchen mot HV, får hoppas att de vinner nu också bara! Kom nyss hem från Lund. Var på Musik direkt och såg Lars and sidekicksen (med bl a Anton i min klass på trummor ;)). Sjukt kul. Var där med Hedda och Bella. Och ska tillägga att jag åkte buss med Lollo in (åkte även bussen hem med Lollo efter att jag slutat skolan). Trevligt värre :).

Skolan idag var som den alltid är.. Ganska seg. Vi hade dock ingen biologi utan istället en två timmars lång lunchrast. Där jag ägde ut Hedda, Sofia och Emelie på sjua (kortspel, för er som inte fatta det) haha.


På gympan var jag och Linnea lite flummiga. Vi körde med hantlar och då kände vi oss sjukt manliga när vi satt där och spände oss, hahah xD <3.


Har inte så mycket mer och skriva nu tror jag..hmm.. nä det har jag inte :)

Så nu ska jag sitta uppe hela natten och läsa "Dvärgen", önska mig lycka till :)!
God natt
/Karin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, precis som jag ska du sitta hela kvällen och låtsas att du är kompis med vår käre host dvärg..



Uhhh, palla bry sig..

2009-03-23 @ 21:53:38
Postat av: Sofia

Jaa, precis som jag ska du sitta hela kvällen och låtsas att du är kompis med vår käre host dvärg..



Uhhh, palla bry sig..

2009-03-23 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0