Lördag :)

Idag vaknade jag vid 10. Käkade lite frukost och sådär sen gick jag ner till busstationen och hoppade på 166:an klockan 12.15. Linnea hoppade sen på på sin station. Sen åkte vi till ishallen. Bytade om till vår hockeymundering. Och det har btw blivit utökning av en till tjej så nu är vi totalt 4 tjejer :). Den här träningen var lite roligare. Vi spelade bl a match. Mna kände sig nästan duktig  *stolt* :). Sen kom det fram en skitsöt liten kille som hette Kimzy och sa till mig och linnea "Det märktes att ni var tuffingarna på planen". Hahah, så sjukt coolt :P haha. Sen åkte man hem. På busstationen gick jag inom James Grill och köpte en tunnbrödsrulle. Så sjukt goda är de! Speciellt moset ;).

När jag kom hem åt jag sen uuptäckte jag att vi ju har en webcam xD. Så jag och lillasystern min tog lite foto ;):
         :)

Nu väntar jag på att det ska bli kväll och "klass"fest. Efter the partey ska Hedda sova över hos mig :D skojigt :P.

Ha det fint
/Karin
P.S Frölunda gjorde nyss mål. Det står nu 1-1! Hoppas hoppas <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0