Lördag :D

Orkar egentligen inte att skriva, men skriver ändå. Förlåt om det blir flummigt eller konstigt xD.

Började dagen med att under hela förmiddagen städa mitt rum (är lika stökigt nu igen, men ändå). Vid ett ungefär kom Jenny till mig och då åkte vi in till Malmö (inte Entré, för de palla vi inte). Jag lyckades hitta en blå blus, ett vitt linne och 3 par trosor ;) tihi. Känner mig väldigt nöjd med mina inköp xD. Vi kom hem till Staffanstorp igen vid kvart över fem igen. Bytade om (till minnya kjol som jag köpte igår bl a) och sen gick vi bort till folkets hus där min morbrors 50års-fets skulle vara. Sjukt kul o se hur satsiga folk var med att klä ut sig enligt temat (70-tal). Såg allt från skitstora peruker till de fulaste batikklänningarna jag sett xD haha.

Vid kvart i nio lämnade jag "festen" och gick bort till Filli. Där var redan Emma, Lollo, Veronica och Filli ofc. Skitkul tjejkväll. Fast till slut blev det inte tjejkväll och sen blev det kanske lite mycket för vissa ;) haha <3.

Imorgon blir det väl att plugga lite. Har kemi, svenska, engelska och typ matte.. Segt, men det måste göras.. Ha de fint!
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0