Lördag

hej.
Vaknade vid 10 ungefär. Var duktig och städade mitt rum. Jättenoga också. Bytade sängkläder och vädrade och allt! Tänkte våttorka också, men jag orkade inte.. Tog bussen till Lund med Linnea 12.15. Vi gick bort till hockeyn. Idag fick vi spela med dem som var lite äldre (alltså de som är runt 10). Det var lite svårare, men också lite roligare. Vi mötte vår polare, Kenzy (han som sa att vi var tuffingar på förra träningen). Så sjukt söt är han ;). Åkte hem. Åt och duschade.

Vid 16.15 åkte jag, pappa och Hanna in till Lund och kollade på handboll, avgörande match mellan Lugi och IFK Skövde. Lugi vann till slut. Min pappa blev inte så glad då, eftersom han hejar på Skövde. På vägen hem åkte vi inom Nöjes (Filmkedjan) och köpte godis. När vi kom hem igen gick vi ut med vovven och sen åt vi kvällsmat. Efter den goda kvällsmaten blev det melodifestivaltittande. Var ju helt klart rätt låt som vann! Och det var en himla tur att inte Caroline af Ugglas vann.

Nu ska jag skicka ut Kelvin från mitt rum eller bara få honom att sluta snarka. Ha de!
/Karin

rip. <3

Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

Helt rätt låt ;)<3

2009-03-15 @ 11:22:53
URL: http://thaamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0