Lite uppdatering, jao!

Hejhej allihopa :)
Tänkte berätta lite om gårdagen.
Började dagen med EHL. Vi fick "schackrutor" som Tobias C bakat. Gott värre. Att man får kakor på EHL:n är enda anledningen at jag går dit ;) haha. Sen hade man engelska. Och vår underbara lärare var inte där! Jippi! Detta gjorde att vi i princip inte gjorde någonting. Bl a tittade vi ut genom fönstret för att där var en ambulans :O! Tror dock inte att det var så allvarligt för de hade inte så bråttom iväg. Därefter var det lunch. Kommer faktiskt inte ihåg vad det var, men antagligen inget gott xD.
Näst sista lektionen var matte. Matte är matte. Till sist fysik. Där fick vi gå så fort vi "labbat" klart för att vi skulle hinna till innebandymatchen. Det gick väldigt mycket snabbare än vad vi trodde det skulle ta, så vi hade gått om tid att ta oss till idrottshallen. På idrottshallen var där väldigt lite folk om man jämför med handbollsmatchen. Lite tråkigt faktiskt... Matchen gick bra! Tjejerna vann med 3-2. Johanna var sjukt duktig :D! Killarna (våra kära byggare) vann med 3-1 vilket gjorde att Spyken vann med totalt 6-3! Tjoohooo!
 Här kan ni då se hur några spykister lyckats riva ner katteflaggan :D hahahaha.

"Givna vinnare, även utan MQ och farsan"

När man kom var det meningen att jag skulle till min kusin som fyllde år. Men jag gnällde lite för mamma och sen slapp jag gå! Istället stack jag till Emma där det var fest med massa najsiga människor :D. Sjukt kul var det. Tack för kvällen allihopa! <3

Sen måste jag ju säga Grattis till Jenny som fyllde 17 år! :D <3<3<3

Detta var då fredagen. Tänkte berätta lite vad jga hunnit göra idag och vad som ska hända :P. Kom hem vid 2 på natten igår/idag. Men lyckades ändå vakna vid 7 på morgonen sen :S märkligt.. Gick dock inte upp då utan sov vidare efter att jag varit uppe och druckit ett glas vatten och varit på toa ;).  Vaknade sen igen vid 10 eller nått sånt. Åt frukost, duscha och sen satte jag mig här ;). I eftermiddag ska jag se den 6:e semifinalen mellan Frölunda och HV71. Hoppas de vinner nu, annars blir jag så lessen :(. Sen ikväll måste man stanna hemma för att systern inte ska vara hemma själv. Mamma och Pappa ska nämligen gå och se Bob Dylan. Får se om man orkar vara medpå det där "earth hour". Nu ska jag göra någonting annat, vet dock inte vad.. Men ha det så fint, puss.
/Karin

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0