Jeudi


Hej :)
Idag började jag klockan 8.30 med svenska. Vi fick läsa upp våra reportage i små grupper. Jag insåg då hur dåligt mitt reportage var xD haha. Sen var det dag för FRANSKAPROV! Det gick sådär. Failade ganska hårt på hörövningen, men resten gick nog okej. Hoppas hoppas att det gick bättre än förra franskaprovet.. Hade sen lunch. Någon slags skinkgrejs med hårda makaroner.. (Gud vad jag saknar maten på Hagalid :() Vi hade historia med genomgång av provet om två veckor! Detta var dock sista lektionen innan provet :O, eftersom vår lärare ska iväg på typ semester eller nått :S :/.
Efter historian fick vi vandra bort till Källbo och ha seg mattelektion.. Sista lektionen var biologi. Vi fick tillbaka våra prov. Fick 33,5/38, MVG 8). Sjukt najs :D.

Lyckades sen hamna på rundanbussen hem. Det var skönt. Väl hemma var mamma precis klar med maten.

Nu har jag precis satt in kladdkaka i ugnen, som jag ska ta med till scouterna ikväll. Blir dock bara jag och Lollo, men det kan bli trevligt ;) hihi.
Ha de gött
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0