Intressant dag..


Fick ta en tidigare buss vilket gjorde att jag fick åka med Jenny :D. Anledningen att jag fick ta en tidigare buss var att vi skulle ha kemiprov :/. Det gick nog ok, tror jag. Sen hade vi svenska där vi fortsatte skriva på vår analys. Därefter hade vi lunch, soppa av något slag.. Efter lunchen hade vi en engelskalektion, där vi fick se massa roliga filmer coh sen hade vi frågestund angående "projektet". Men jag tror inte det är så många som faktisk fattar vad vi ska göra trots detta xD.
Historialektion, genomgång av mellankrigstiden och sen fick vi tillbaka våra reportage, VG+. Jag är nöjd, eftersom jag hatar att skriva är detta sjukligt bra ;). Till sist en något flummig kemilektion där vår kära kemilärare var mer vimsig än vanligt.

Efter skolan gick jag och Sofia till sandkaka. Där var ovanligt lite folk, vilket var ganska skönt :).

NU ikväll var det meningen att jag skulle plugga, men det sket sig. Såg hockeymatch och var ute med Jenny istället. Najs med promenad med Jenny. Bajs på matchen.. :(

Nu ska jag sova för jag är sjukligt trött
God natt
/Karin

Vackert är det som ses med kärlekens ögon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ohh, du fick samma betyg som jag på reportaget! Sjukt bra, men ändå surt för jag får VG+ på typ allt i svenska. Buuhuu.

2009-03-26 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0