Fredag=helg

Började klockan 9.10 idag, med EHL. Det var min och Heddas tur att "baka". Vi hade köpt marylands cookies. Men jag tror det uppskattades ändå ;), fast vi inte bakade själva. Sen hade vi en engelskalektion där vi inte gjorde någonting, eftersom det var några som skulle ha muntliga nationella. Lunch. Någon slags gratäng som hade en konstig eftersmak :S. Btw, så kom årets första vattenballong/kondom idag. Det var en stackars tjej som fick den rätt i huvudet. Inte så kul för henne, men det var kul att titta på xD. Sen hade vi matte. Leif, vår lärare alltså, får alltid för sig att han ska öppna fnstrena fast det är minusgrader och idag när det faktiskt var varmt i klassrummet då vägra han öppna det... Till sist fysik. Där labade vi. Och min miniräknare vägrade ta emot ett program.. Usch, tycker inte om den längre..

Efter skolan var jag och Sofia på stan för jag skulle försöka hitta någonting jag kunde ha på 50-årsfesten imorron. Stan sög, så vi bestämde oss för att åka in till Nova. Där lyckades jag hitta en kjol. Den är inte 70-tal nånstans, men ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag tyckte den va fin!

Btw (igen) så kom mina klasskramater på att jag är en väldig skånepatriot och jag ska väl inte säga emot ;) haha.


Så nu har jag inte mer att skriva, se ya <3 ;)
/Karin


Kommentarer
Postat av: Sofia

1. Jag är kär i din kjol, tack för eftermiddagen <3

2. Bilden äger, Skåne är bättre än Sverige! :D

2009-03-20 @ 22:22:03
Postat av: Sofie

karin, karin, karin...vem vann igår? JOOOOO, för det gjorde HV:D hahahahaha;)<3<3

2009-03-20 @ 22:35:05
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0