Fredag och fyradagars helg som väntar :)

Idag började vi med EHL. Martin och Anton hade bakat muffins. Det var gott :). Sen hade vi engelska där vi fick reda på att vi till den första 1 April ska ha gjort ett stort projekt. Vi ska välja ett engelsktspråkigt land och sen skriva en filmrecension, en bokanalys och en artist (+lite annat från detta land! Vi ska även ha en muntlig redovisning av filmrecensionen den 25! Engelskläraren har nu flyttats upp på min hatlista :@! Sen hade vi matte och en något flummig fysiklektion ;).

Efter skolan följde jag, Hedda och Sofia med Emelie hem till sin bondgård. Innan vi kom dit åkte vi igenom S Sandby "centrum". De va längesen jag skratta så mycket när jag såg skylten som det stod S Sandby Centrum på och sen ser man bara en Icaaffär. hahahhahahahhahahahhahahh xD. Väl hemma hos Emelie åt vi lite sen gick vi på bondgårdssafari;): (Fler bilder kommer när Hedda skickat dem)
      
Fick även se ett antal kor, två hästar och en hund och en katt ;).

På bussen hem fick man åka med massa lagom fulla människor och när man kommer till Staffanstorp står det massa gangstrar och coolade sig vid James Grill xD.

Nu ska jag se lite TV och sen sova, för imorgon blir det hockey och Klassfest! :D
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0