火曜日

För er som inte förstår japanska, så råkar där faktiskt stå tisdag.. Om man kan lita på wikipedia.
Idag började man 8.30 med kemi. Vår kemilärare var sjukt klumpig: Hon välte ut massa glaspipetter som tydligen är jättedyra och sen när hon skulle blanda ut en lösning stog hon och pratade med oss samtidigt, så det blev för mycket vatten. Hahaha! Sen hade man en sjukt tråkig, men ganska kort svenskalektion. Eftersom det var sjukt äcklig mat, blodkorv eller potatisbullar, åt man flingor.. Efter den mindre mättande lunchen hade vi matte. Inget speciellt hände där.. Sen var det biologi Där skulle vi skriva om vår vetenskapsman. Jag hittade typ ingen fakta och internet bara stängdes av hela tiden. Fick lite smått damp på det..  Till sist franska. Där skulle vi gå ut ur klassrummet/grupprummet och läsa en liten bit ur kapitlet för att hon skulle höra ens uttal. Men eftersom den första människan var där ute i typ mer än 20 minuter var det bara tre stycken som hann prata. Lite tur var väl det, eftersom jag var sjukt täppt i näsan och kunde knappt prata xD.
Jag och Linnea bestämde oss sen för att gå bort till grand hotel coh ta den bussen (bara för att jag skulle få åka rundanbussen, tack Linnea <3). På vägen dit mötte vi Sofie och Nathalie. Sen skulle de vidare till centralen. Och när vi var på Grand hotel kom Jenny dit :). Trevligt trevligt!

Nu sitter jag här och har ätit pannkakor och vatt ute med vovven. Måste skriva klart texten om min vetenskapsman, Robert Hooke.. Det går sådär. Gubben är sjukt ointressant. Hmm, Imorgon är det D-dag. Men ska plugga historia nästan hela dagen :/..

Bonne nuit
/Karin

I don't know what's right and what's real anymore..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste säga att Darwin inte heller är speciellt intressant. Det är så sjukt mycket fakta också..



Pannkakor är najs najs!

2009-03-17 @ 20:42:39
Postat av: Sofie

ovanligt att du har d-dag;)? haha, och det var trevligt att träffas:D<3

2009-03-17 @ 21:22:03
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0