Saying goodbye sure takes time


Ja, skola igen då.. En inte alltför ansträngande fysiklektion. En franskalektion där vi bara gick igenom provet, som gick sådär :/.. Vi har en ny sal till biologin (från D42 till B34 för er som bryr sig). Skrev ca tre meningar om min vetenskapsman, Robert Hooke. Ser ut som om jag kommer sitta och skriva klart allt imorgonkväll :), skoj! Efter lunchen gick man bort till EOS och hade en sjukt seg och tråkig gympalektion där vi bl a dansade (kommer inte ihåg vad xD).

Efter gympan hade Jag och Linnea sällskap av Jenny bort till Grand hotel. Linnea orka inte gå till centralen, men det gjorde jag och Jenny xD. Så vi lämnade Linnea vid Grand hotel.. F'låt haha ;). Vid centralen träffade vi Emelie och några av människorna i hennes klass. Det var trevligt :). När man äntligen kom hem gjorde jag ingening.. Var tvungen att gå ut med Kelvin. Det är så tråkigt att gå ut själv med honom så jag gick in på msn och frågade Sofia om hon ville följa med. Det ville hon trots att hon bor i Lund :O. Så vi gick ut med Kelvin och sen hade jag en rundtur i mitt hus xD.

Var och lämnade Sofia på busstationen för en stund sen och har precis lagt in lite nya och härliga låtar på min iiiipod. Nu är jag trött och deppig så jag ska väl sova..

Eftersom jag är sådär gnällig och deppig tänkte jag göra en vacker hatlista igen:
1. Hanna (engelskläraren)
2. HIF/Henke Larsson
3. Alex (Gick i a3 och går nu bygg)
4. Gnälliga Luleåfans
5. Britt Bülow
6. Dig

Godnatt
/Karin


Och jag hatar att jag älskar dig
Älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag måste vara helt knäpp som impulsåker till stp :P

Sen måste jag säga att du gör rätt i att lägga Hanna högst upp på hatlistan :)

2009-03-16 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0