D-dag



Idag åkte jag in till Spyken för att ha utvecklingssamtal. Det gick bra tycker jag! Sen åkte jag hem. Har varit duktig och skrivit klart svenskan. Det känns bra :). Nu har man "bara" engelskan, matteprov kvar... Sen har jag varit duktig och skrivit sommarjobbsansökan också :D. Najs! Och vet ni vad, vet ni vad??!!! Pappa har köpt årskort till mig nu! De ska tydligen skicka de hem någon gång denna veckan. Jag är en mycket glad flicka nu :D:D!!

Resten av dagen har jag tittat på vänner. Sjukt skoj ;). Ikväll ska jag nog se House och sådär :P. Imorgon har tre av fem lektioner blivit inställda. Alltså har jag två lektioner där vi ska se film på den ena och sen skriva engelskagrejset på den andra ;). Riktigt härligt.

Ha det fint. Puss <3
/Karin

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter fortfarande med svenskan, fast kan inte alls koncentrera mig.. Det suger

Har dock gjort historian och fysiken.

2009-03-31 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0