Chill dag!

Hellå
Idag började jag 9.30 med en föreläsning om virus (inte datavirus!) och efter den hade vi tre timmars lunch. Jag och Hedda stack då hem till henne. Vi gick ut med hennes übersöta lilla pudel. Vi gick sjukt länge, men det var trevligt. När vi hade gått med hennes hund fick jag en rundtur i Heddas hus och sen "åkte" (Hedda cyklade och jag satt på pakethållaren) vi till Macdonalds. Käkade sån där macdonaldsmat ni vet och sen glass till efterrätt. Lyckades såklart spilla chokladsås på min tröja! Vi åkte sen bort till Fysicum där vi skulle se lasershow (Har sett den en gång innan i nian!). Det var sjuk häftigt, fick gåshud när de spelade en låt (som jag inte vet namnet på, men som varit introlåt till Frölunda eller Malmö Redhawks för längesen! ;)) och hade massa coola lasrar till det! Vi slutade sen efter lasershowen.
När jag kom hem satte jag mig här. Fick lite damp på Kelvin som gnällde och höll på, eftersom Hanna och hennes kompisar var där uppe. Ikväll får jag se vad som händer.. Har inget planerat så är där någon som vill hitta på något, please tell me! :)

/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du var inte ensam om att spilla. Vi hade en i vårt "lunchgäng" (som ni för övrigt dissade) som spillde sås på både byxorna och tröjan. Du vet säkert vem :P

2009-03-13 @ 22:15:35
Postat av: Karin

Förlåt att vi dissa er :P <3 Men ja det vet jag haha, hon visade mig haha xD

2009-03-13 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0