"Vi är två piffiga tjejer.."

Jag vill ha dig ;). Shit vad porrigt och desperat det lät xD

Men hallå där, haha och det där lät ju lite fånigt, men skitsamma xD
Jag har solat idag :D, Helt underbart, Ska kanske til Kreta med mamma och Hanna i sommar. Det kan bli riktigt najs :)

Skola har det varit idag, för det är måndag. På fysiken räkna jag ut att jag har 8 riktiga skoldagar kvar och "endast" 30 lektioner kvar :)(och ja, man är skillad på matte ;)) sen har jag gått ut 1:an! Stor flicka! Det var tänkt att vi skulle springa coopers på gympan, men vår lärare tyckte lite synd om oss så vi slapp springa i värmen. Det tackar man för!

Har varit ute med Jenny och gått i halva Staffanstorp. Vi pratade både viktiga och oviktiga saker.. Vi var nästan inte alls seriösa på att skriva in ett inlägg till postis om våra problem xD haha.

Godnatt, nä Hedda jag går inte och lägger mig nu, men jag skriver så ändå! :)
/Karin

What is love but the strangest of feelings?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0