And the longer I wait the harder I`m gonna fall

Idag har jag degat..om ni är intresserade?

När jag var ute med Jenny (shit, de måste låta som om det är det ända jag gör, går ut med Jenny xD hahah) kom jag fram till att min stora fobi är sniglar och maskar och liknande. Fick typ panik när jag såg sniglar på uppfarten. Herregud ryser bara jag tänker på det. Får sån känsla av att jag har dom i hela sängen! Usch!

Men om man kanske skulle sova? Eller nä..

Ha det bra :)
/Karin

Innan min dag var riktigt vaken

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kunde fatta det där med sniglar och sånt.

Du fick ju panik av maskarna på exkursionen :P

2009-06-22 @ 01:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0