Those dancing days

Idag har hänt ett antal intressanta saker, men är man samhällare och kanske ser det från något annat håll är det väl väldigt ointressant.

Min dag började grejt! Jag fick åka hiss. Kan meddela att detta var i princip det roligaste som hände idag! Min arbetsuppgift dag, blev att föra in alla postnummer jag hittat i ett skitprogram som heter SAP. När det var lunch, så satte jag in min spaghetti och köttfärssås i mikron. Under tiden som jag väntade på att det skulle bli klart gjorde jga iordning ett glas vatten och tog fram bestick. Tror ni inte då en elak gammal gubbe tar mina grejer! Bara sådär! Och som om det inte var nog prata han inte skånska ordentligt. Jävla 08! Min glädje av att ha fått åka hiss drogs ner rejält där asså!

Så kommer man hem och går in på aftonbladet och läser detta!: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/helsingborg/article5398113.ab

Jag som hade tyckt det var så intressant o se hur HIF skulle förlora lla sin matcher utan sin han-som-borde-ha-pensionerat-sig-för-längesen-henke-larsson!


Förutom att ha åpkt hiss så hände det faktiskt en anna trevlig sak idag. Jag hittade ett mycket bra band: Those dancing days, ett svenskt tjejband som sjunger på engelska och är sådär allmänt bra ;)

Nu ska jag sova, jobb imorgon också!
/Karin

Run, run to the hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0