There's a song that's inside of my soul.

Idag åkte jag till Nova med mamma och Hanna. Jag hittade en fin jeansklänning :). Mamm råkade glömma en påse, med ett smycke i, i ett provrum och såklart hade någon tagit den! Nej, varför skulle någon vara snäll och lämna in den?! Jaja, inget man kan göra åt saken nu..

På eftermiddagen gick jag och Filli ut på en promenad. Mycket trevligt. Vi öerraskade Lollo och sen kom Joppe och tutade på oss med sin bil. Vi åkte till Joppe så att han fick duscha. Sen mötte vi upp Mattias och sen satt vi och coola oss vid James grill med hamburgare. Mycket trevligt må jag säga.

Nu håller jag på att titta på filmen A walk to remember. Den bästa film jag sett. Sjukt romantisk men sorglig..
Ska nog sova eller nått efter att jag sett den, så go natt <3
/Karin

Sing to me the song of the stars.
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again.
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again.

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh den filmen är underbar!<3

2009-06-21 @ 20:43:51
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0