Snow, paper, A GHOST!

Andra dagen på jobbet idag. Min handledare kom halv idag igen. Satt och ritade i paint innan hon kom xD. Nu undrar ni, varför ritar du paint finns det inget skojigare attgöra på en dator? Svaret är nä, inte på datorerna på jobbet. Där finns inga spel (harpan, pinball m.fl.) och de skojsiga sidorna är spärrade såsom facebook och bilddagboken, dock inte aftonbladet. Så där hänger jag en del ;) haha.

Dagen gick. I slutet fick jag sitta och sortera papper -.- Blev inte klar, så jag har lite och göra imorron, JIPPI! :)

Ikväll var jag ute och gick en skojsig runda med Jenny

/Karin

I heard of a girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0