Load up your bullet, shoot me throught the head

Inga lektioner idag! ;) Fast jag var tvungen att åka in till Lund ändå, för jag skulle ta första gardasilsprutan. Det gick bra. Gjorde inte så ont som man hört. Hittade en styck Sofia och hennes syster. Följde med dem på stan ett litet tag. När jag kom hem satt jag vid datorn och TV:n ett tag. Lyckades även ta en litet powernap. Sjukt skönt! ;)

På kvällen firade vi att mamma tagit examen, med lite god mat och kladdkaka med jordgubbar och grädde till efterrätt. Helt jobbigt mätt nu xD.

Imorron slutar man 1:an :). härligt värre!

/Karin

I heard of a girl, her mom and dad they didn't know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0