Let's get together maybe we can start a new phase

Denna dag har det inte hänt något speciellt. Vet ni varför? Jo, för det är måndag. Måndagar är för de mesta ganska tråkiga. Trots att det är måndag, så har det ju faktiskt hänt något!

Började med fysik. Där jag fick reda på att jag fick VG i Matte B. Faktiskt nöjd :). Sen var det språk, men jag och Hedda sket i det. Vi satsade istället på att försöka bli klar med vår biologirapport. Vi kom faktiskt väldigt långt! Sen var det biologi, där vi skrev klart den. Sjukt skönt. Nu har jag ingenting kavr längre. Bara massa onödiga lektioner xD. På biologin fick även reda på att jag ligger på ett klart MVG. Har dock en termin kvar, men ändå :).

Efter den något tråkiga gympan stack jag till Stortorget. Där mötte jag Emma. Vi gick sen runt i lite affärer och köpte studentpresenter till Lollo och Filli som tar studenten imorron :D jippi!! ;)

Har nu slagit in ett översatsigt paket :). Har lite ont i huvudet så jag ska nog ta en liten ipren.
/Karin

But I still haven't found what I'm lookin for..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0