Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Hur ska man då få det här inlägget att låta spännande?.. Helt ärligt så är det nog skitsamma hur jag skriver det, det kommer bli konstigt ändå xD.

Det är söndag idag. Jag brukar inte göra särskilt vettiga saker på söndagar, inte heller denna söndagen. Åt min nya sjukt goda frukost; yoghurt med corn flakes ;). Var på en trevlig promenad med Jenny ;). Såg sen Söderlings final mot Federer. Den gick som väntat. Federer vann. Men det är helt sjukt att Robin Söderling överhuvudtaget kom till finalen. Min pappa påminner en ganska ofta om att Robin kommer från Tibro, där pappa nämligen växte upp ;) xD.

Ja, sen har jag...gjort ingenting -.- Men vad kan man förvänta sig av en söndag liksom? Detta är en mycket bra låt kan jag tala om --> http://www.youtube.com/watch?v=RluXsrgGMis  :)

Undra om inte hjärtat skuttar lite extra för dig?..

Godnatt eller nått
/Karin

Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0