Jag ska skrika ut ditt namn så alla vet

Idag har varit en något onödig, men trots allt, trevlig dag. De fem lektionerna som vi hade var oerhört onödiga. Fick dock reda på vad jag fick för betyg i engelska, MVG :D. Det kändes väldigt skönt må jag säga ;). På kemin fick jag reda på att jag ligger på ett VG. Vi har dock en halv termin kvar, alltså 1/4 år. Lyckades åka hem innan alla från katte sprang ut :).

När jag kom ringde jag Lollo. Hon undrade om jag ville se fotboll med henne och de ville jag såklart ;)! Åt mat, gick ut med hunden och sen cyklade jag till Lollo. Matchen gick väl bra eller nått. Det är ju inte en jättebedrift att vinna över Malta precis. Tycker fortfarande att Lars Lagerbäck ska avgå! Sen kan jag int känna samma glädje när Sverige vinner som nä MFF vinner.. Blir väldigt mycket gladare när MFF vinner ;) :D.


När jag kom hem från Lollo så kom Jenny hem till mig. Vi tittade lite på TV. Bl a Generation Fett. Som handlade om när tjocka människor tjänade pengar på att sätta sig på folk? :S Sjukt märkligt. Hur kan det var upphetsande?..

Jaja, ska sova nu. Imorgon har jag inga lektioner, men ska in till Lund ändå för att ta första gardasilsprutan. Ha de fint :)

/Karin

Jag ska bygga oss en sol i luften och dina drömmar ska jag bo


Kommentarer
Postat av: Richard

Lycka till med sprutan!

2009-06-11 @ 04:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0