Jag är stjärnan över dig..

Riktigt skön dag! Vaknade vid 10 gick upp och duschade. Sen åt jag frukost. Yoghurt och cornflakes. Mycket gott, så det fick bli två skålar ;). Sen var jag och Linnea statsiga igen och cyklade till skolan. Lite jobbigt när det regnade i början, men det blev bättre och sen kände man sig oerhört duktig :D. Hade fysik. Detta var min enda lektion så sen cyklade vi hem igen xD.

Mamma och pappa stack iväg till Lund för att se Hanna sjunga i någon konsert. Så jag var själv hemma ikväll. Köpte en tunnbrödsrulle och sen har jga suttit framför TV:n hela kvällen. Mest händelserika fredagen någonsin, NOT!

Just nu mår jag lite illa och är sjukt trött :/..

/Karin

Jag är stjärnan över dig
Det högsta berget ni kan se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0