If this is a rom-com kill the director

Jaha, här sitter jag och borstar tänderna. Gjord ett ganska dumt, men nödvändigt beslut idag. Jag sket helt enkelt att gå till jobbet. Anledningen var att jag var helt slutkörd och knappt sovit någonting på hela helgen!

Som jag sa i förra inlägget var jag hos Sofie i fredags. Kom hem sådär vid 3 på natten! Sov sen till typ 10. Fråga mig inte varför jag inte sov längre. Har svårt för att sova tror jag..

På lördagen åkte jag med familjen, bestående av mamma, pappa och Hanna, till restaurangen Italia i Lund. Där åt vi skitgoda pizzor. När jag kom vid 8 ungefär chillade jag lite sen stack jag till Joppe. Där var vi några stycken och titta på film och sånt najs! Kom hem vid 1. Av någon anledning var jag uppe till 4. Vilket nu i efterhand var en ganska dum idé, även om det var rätt trevligt när jag faktiskt var uppe! Anledningen till att det var en dum idé var för att mamma väckte mig vid 9 på söndagen och släpade med mig till stranden (Ni som är smarta kan där med räkna ut att jag sov 5 timmar den natten!). På stranden lyckades jag bränna upp hela mig. Så jag har lite svårt för att röra mig just nu. Det var min helg.

Förstår ni nu mitt beslut att skita gå till jobbet? Eller är det helt obegripligt?

Nu ska jag väl sova snart antar jag :/..
Godnatt alla trötta och pigga! <3
/Karin

This is another song about the gender I never going to understand

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh det var precis vad jag behövde höra! var osäker på om det blev bra men då behåller jag denna:) jadå<3

2009-06-30 @ 17:35:06
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0