How did this happen?

2 Juni idag, missade att det var den 1:e igår xD. Men nu har jag ändrat min kalender och allt! Tittar just nu på vänner, tänkte precis börja på avsnitt 2 säsong 9 :).

Efter skolan stack jag hem och åt sen stack jag till biblioteket och så skrev jag och Jonatan klart vårt svenskaarbete :). När jag kom hem spelade jag lite med Hanna och sen kom Sara och Sebastian och då åt vi lite god mat och sådär. Det var trevligt att träffa Sara för jag har inte träffat henne på ett tag :D.

Det hemskaste har hänt, min bror har fått för sig att han ska heja på blåvitt! Jag blir så sur på honom! :@

Helt seriöst så ska jag nog sova snart ;) Hoppas Lollo och Filli har en trevlig bal btw :).
Godnatt <3

/Karin

You never know what you might find


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0