Hej Jörgen, jag vill ge dig timjan.

Nä, jag har inte orkat bry mig om att skriva..


Har jobbat 4 dagar denna veckan. Har en dag kvar, jippi! Idag var det sommarlunch på den avdelningen där jag sitter. Vilket betydde att vi stack till västra hamnen och åt på restaurangen "Salt & Brygga". Företaget betala ;). Det var sjukt gott och sen försvann två timmar där :)! Det var en rätt najs dag på jobbet faktiskt!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jga umgåtts med Jenny. Vi har bland annat skrattat åt massa fjortisar och coolat oss på busstationen!

Imorron ska man till Sofie och ha tjejkväll med henne, jenny, Emma och nathalie. Trevligt värre! :)

Nu ska jag sova för jag har som sagt en jobbedag kvar denna veckan!
God natt <3
/Karin

I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Jörgen, jag vill ge dig timjan.

2009-06-26 @ 16:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0