Hard work work!

Första dan på sommarjobbet idag då. Min handledare var en halvtimme sen. Det var sådär lagom skojsigt.. Fick till slut en dator och inloggning. Sen var det då meningen att jag skulle söka på adresser på eniro och sedan skriva upp postnummret. En aning segt, men tiden gick. När jag i princip var klar var jag inne på aftonbladet lite och coola mig, sen bestämde jag mig för att öva på mina extremt bra paintskills! Så fort jag fått min mail, ska jag skicka över bilderna så ni får se dom ;). Ni måste ju inte titta på dom om ni tycker att det är fruktansvärt ointressant vad jag håller på med när jag "jobbar".

Nu ska jag sova för jag ska upp klockan kvart över 6 imorron! Wihoo!

Karin

Oh, vilken härlig dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0