Grattis till Trissa på studenten!

Har precis kommit hem från Trissas studentfest :D! Jag, Lollo och Emma åkte in till malmö vid 4. Vi kom fram till helenholm vid kvart i fem. Vi stod där och frös i vädret som bara såg ut att bli sämre för varje minut.. När Trissa, äntligen, sprang ut blev det kramar och sådant där sen såg vi när hon hoppade på sitt flak. Emmas mamma var snäll och skjutsa oss till lokalen där själva festen skulle va. Där fick vi massa god mat och dricka och sånt där :). Trevlig kväll, jao!

Igår "hittade" jag en bra artist eller vad man säger, Han heter Montt Mardié. Det var en tjej från konfa som skrev om honom på sin blogg och sen lyssna jag på en låt och då blev jag glad :).
http://www.youtube.com/watch?v=n8qbQ_I8Cww <-- Den här är mycket bra ;)


Sen kan jag ju säga att jag hatar dig lite grann och att jag hela tiden blir påmind om dig. Jag vill inte tänka på dig utan jag vill tänka på dig... Ingen jävel som förstår vad jag pratar om skulle jag tro, men de behöver ni inte heller!

Börjar 13,10 imorgon, men jag ska nog ändå sova snart ;)
Så godnatt
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0