Grattis Lollo och Filli på/till studenten! :)



Idag var det skola. Började dock inte förrän vid 10 :). Vi spelade kubb i botan på biologin och sen var det picknick i botan på franskan. Så, ja, jag har väl hängt lite i botan idag ;).

Gick lite tidigare från franskan och gick ner till toaletten i källaren. Bytade om och fixade mig. Gick sen bort till Polhem. Där jag på nått sett lyckades hitta dom jag skulle stå med xD. Precis när klockan var 3 och studenterna skulle börja springa började det såklart pisseregna -.- Lite jobbigt, ja! Till slut kom Lollo springande :D! Hon var dock inte så glad som man hade kunnat tro, eftersom både hennes mobil och kamera hade blivit stulen :/.. Som tur var glömde hon bort det ganska snabbt :). Efter att vi kramat Lollo lite sprang vi bort till Fillis familj. När Filli kom dit kramade vi henne också :D!

Sen blev det firande hos de båda där man även träffade lite andra härliga människor :).
Nu sk jag sova för jag har sjukt ont i huvudet och jag börjar klockan 9 imorron! JIPPI! -.-

Godnatt <3
/Karin

It's a wonderful world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0