För jag har slutat 1:an, fy fan vad jag är bra!

Idag var det skolavslutning. Vädret drog ner det mesta känner jag. Det funkar liksom inte att funka "Oboy" och "Oh vilken härlig dag". Man bara..nä.. Efter att några naturtvåor sjungit lite sånger gick vi till B4?. Där hade Sofia och Linnea bakat en massa. Så fika blev det en del. Åt nog lite för mycket socker för jag blev sjukt rastlös och satt där och nästan skaka xD. Typ som ross: http://www.youtube.com/watch?v=on2_ooaUc4Q  ;)

Vi lekte även lite lekar. Typ poängjakt. Där man ska hitta en massa grejer. Vi skulle bl a hitta en gaffel. hanna gjorde då en sjukt fin av en plastsked, men nä, den godkändes inte! Dåligt, dåligt.. Man skulle även hitta en röd sko och helt plötsligt hade jag då en massa människor vid mina fötter som försökte ta mina skor! De lyckades dock bara ta en ;). Sen blev det någon slags kramrunda :). Så nu har jag då gått ett helt år på gymnasiet, sinnes!

nu ska jag nog äte lite kladdkaka, ha det bra :)

/Karin

Can you see my dancing shoes?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men man måste ju ha några regler och jag tyckte "gaffeln" såg ut som en pajad sked. ^^

Kommer sakna dig kära Karin! <3

2009-06-12 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0