Back to hell..

Jaha, då var det måndag igen. Tillbaka till jobbet. Drygt och segt och allt på en gång. Ni förstår att jag älskar mitt jobb va? Jag har iallafall fått ett lite större "projekt" nu. Orkar inte riktigt förklara, för det är krångligt och det är nästan att jag inte fattar! Efter jobbet åkte pappa och jag till IKEA och handlade lite smågrejer :). Lyckades även få med mig två pennor!

Nu är jag trött.. E de nu man ska sova för att man ska upp halv 7 imorron?.. I vilket fall som helst vill jag inte sova, för då måste jag vakna och då måste jag jobba. Förstår ni?

Godnatt!
/Karin

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0