Äntligen helg!

Tänkte nu skriva ett lite gladare inlägg.. Ändrade lite på bloggen för jag tänkte att nu är det sommar och då vill jag ha en lite somrig bild! Hoppas det inte ser alldeles förjävligt ut!

Igår var jga hos Sofie med Jenny, Emma och Nathalie (och Sofie såklart). Vi köpte pizza samtidigt som vi "såg" fotboll. Det är bara ölen om saknas för en grabbkväll ;). Sjukt roligt var det. Höll dock på att dö under straffläggningen! Vi satt sen och käka godis och snacka massa skit ;) hihi.

Sen till sist tänkte jag bara säga att Jenny skaffat blogg. Kolla in länken på sidan! :)
/Karin

All I wanna say is
They don't really care about us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0